יום רביעי, 9 באפריל 2014

איך לבחור וטרינר בתל אביב ולהיות רגוע?

חיות מחמד הן מסוג בעלי החיים שרובנו מחשיבים כבני משפחה לכל דבר. אנו אוהבים אותם, משחקים אתם  דואגים להם למזון ושתייה, למקום חם ונעים לישון בו וכיוצא באלה. אין ספק שנוכחות בעל חיים בבית יכולה להוסיף המון בכל בית ובמיוחד בקרב ממשפחות עם ילדים שלומדים לטפל בבעל חיים ולקחת עליו אחריות מעשית, וגם בקרב אנשים החיים לבדם, כאשר בעל החיים מכניס אור לחייהם. בני האדם מעולם לא הפסיקו לחיות בקרב בעלי חיים וגם כיום תופעה זו מאד נפוצה למרות שרובנו חיים בערים ולא באזורים חקלאיים.

טיפול והשגחה בבעלי החיים
מעבר להנאה הגדולה שיש לכל אחד המחזיק ברשותו בעל חיים, יש צורך לדאוג גם לבריאותם. וטרינר בתל אביב ואזור המרכז הוא האדם לפנות אליו כאשר מתגלות בעיות בריאותיות אצל בעלי החיים. האמת היא שיש להתייחס לבעל החיים מבחינה בריאותית ממש כפי שמתייחסים לבן משפחה ויש לקחת אותו לווטרינר בתל אביב לבדיקות שגרתיות כל כמה חודשים וכל אימת שמתעוררת בעיה.
וטרינר בתל אביב יוכל לתת לכם את השירותים הבאים:
·         שירותי וטרינר


וטרינר במרכז·         רפואה כללית ופנימית לבעלי חיים
·         כירורגיה ואורתופדיה לבעלי חיים
·         מעקב היריון, הזרעה, ניתוחים קיסריים
·         שימוש במכשירי הדמיה כגון רנטגן, אולטרא
סאונד
·         אבחון עור מתקדם, שירותי מעבדת דם
·         טיפול אונקולוגי
·         אשפוז בעלי חיים
·         דיקור סיני לבעלי חיים
·         וכן שירותי מספרה לכלבים וחתולים וכיוצא באלה


וטרינר בתל אביב
וטרינר בתל אביב ובאזור המרכז יוכל להעניק לכם את מגוון השירותים הללו ולמעשה מדובר במרפאה או בבית חולים של ממש בכל הנוגע לטיפול רפואי בבעלי חיים מבויתים. השירות ניתן כל ימות השבוע ובמקרי חירום זמין הווטרינר 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה